
Мандебура Микола Миколайович працює в даній школі з 1990 року. Має високу науково-теоретичну підготовку, володіє методикою викладання технічної праці, забезпечує засвоєння учнями знань про об’єкти праці, способи трудової діяльності, види професійної діяльності людини, вчить застосовувати засвоєні знання у проектно-технологічній та інших видах трудової діяльності, розвиває в учнів самостійність під час виконання завдань. На уроках вчитель використовує сучасні форми та методи навчання, що активізують розумову активність учнів, сприяють підвищенню в них інтересу до вивчення цього предмета. Микола Миколайович працює над проблемою міжпредметних зв’язків на уроках як однією з найважливіших умов підвищення ефективності всього навчального процесу. Реалізація міжпредметних зв’язків сприяє наступності у формуванні понять на уроках. Тому основними чинниками впливу на розвиток уроку як форми організації навчального процесу вважає інтеграцію та інтеграційні зв’язки. У процесі навчання виникають «перегородки» між системами знань. Уникнути їх можна тільки шляхом послідовного, цілеспрямованого встановлення зв’язків між навчальним матеріалом з різних навчальних дисциплін. Під час трудової діяльності перед учнями виникають проблеми, вирішення яких вимагає ґрунтовних знань з математики, креслення, фізики, образотворчого мистецтва. На основі міжпредметних зв’язків вдосконалюються виконання учнями завдань розрахунково-конструкторського характеру. Вивчення трудового навчання з опорою на міжпредметні зв’язки підвищує ефективність навчання, покращує рівень трудової підготовки учнів, добре впливає на засвоєння знань з основ наук. Мандебура М.М. приділяє належну увагу створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання та розвитку учнів, обов’язково враховуючи їхні індивідуальні нахили, здібності, інтереси. Звертається увага на розуміння й осмислення виконуваних операцій. Його учні беруть участь в розробці творчих проектів, є переможцями районних та учасниками обласних олімпіад з технічної праці. Роботи школярів представляються на виставках дитячих творчих робіт, так як учні займаються в технічному гуртку, мають можливість розвивати свої здібності та задатки. Микола Миколайович бере активну участь в засіданнях методичного об’єднання вчителів трудового навчання, був керівником міжшкільного МО вчителів технічної праці, проводить відкриті уроки, ділиться досвідом роботи з колегами, виступає з цікавими пропозиціями. Постійно працює над підвищенням свого професійного та методичного рівня. Був переможцем районного етапу конкурсу «Вчитель року-2009» в номінації «Трудове навчання» та учасником очного туру обласного етапу конкурсу. Ерудований, вимогливий до себе та учнів. Доброзичливим ставленням до колег, учнів та батьків здобув повагу серед тих, хто його знає.