Опитування
|
Виховна робота
Головна мета виховного процесу школи – планомірний і цілеспрямований вплив на свідомість і поведінку дитини з метою формування відповідних установок, що забезпечують необхідні умови для її самопізнання, самовизначення щодо природи, культури, суспільства, самого себе.
Зміст виховної системи:
Ціннісне ставлення до дитини.
Захист прав і свобод дитини.
Надання дитині простору свободи для самореалізації.
Включення в соціально-культурну творчість.
Підтримка та розвиток індивідуальних здібностей.
Формування свідомого громадянина України, готового до соціуму.
Формування національно-патріотичних якостей особистості.
Формування наукової свідомості та активної життєвої позиції.
Посилення творчого потенціалу особистості.
Виховання поваги до історичного минулого свого народу:
Функції, цілі, завдання виховної роботи школи
Особистісно-орієнтований підхід і персоналізація навчання, посилення ролі учня, вчителя, школи.
Конструювання освітнього середовища; замість прямої трансляції «знань» як умови природовідповідності і варіативності навчального процесу, використання у навчанні освітнього середовища, що виходить за рамки школи (телебачення, ЗМІ, музейна освіта, Інтернет).
Вибудова навчального процесу навколо реальних об'єктів, подій навколишнього середовища, з опорою на особистий досвід та індивідуальні особливості учнів.
Формування життєво компетентної, морально і фізично здорової особистості, здатної долати життєві труднощі, прагнути до успіху, позитивної мотивації до життєтворчості, активної громадянської позиції.
Формування особистості, яка чітко орієнтується в сучасних реаліях, перспективах соціокультурної динаміки.
Розвиток творчих здібностей, вибудова індивідуальної освітньої траєкторії, підтримка обдарованих учнів, формування навичок самоосвіти, самореалізації особистості.
Підготовка випускників, здатних до творчої праці, зі сформованими навичками основних принципів побудови професійної кар'єри, поведінки у сім'ї, колективі та суспільстві.
Оновлення змісту освіти, розробка і апробація нових педагогічних технологій, методів і форм навчання та виховання.
Створення атмосфери співробітництва між батьками і вчителями з метою впливу на особистість дитини.







Назад
|
Календар
« Червень 2025 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
| | |