Одним із важливих завдань школи, а також обов`язків педагогічних працівників є постійне підвищення професійного рівня. педагогічної майстерності, загальної культури. Цьому у великій мірі сприяє організація і проведення методичної роботи з вчителями. Головною метою методичної роботи з педагогічними кадрами в умовах необхідності становлення ціннісно - цільової єдності педагогічного колективу є забезпечення різноманітних форм навчання для розвитку індивідуальної педагогічної майстерності кожного вчителя і педагогічного колективу в цілому, стимулювання самоосвіти і творчого пошуку вчителів.
Основними завданнями методичної роботи в школі є:
Основною формою методичної роботи були і залишаються профільні методичні об`єднання: внутрішкільні, міжшкільні та районні.
Основними завданнями методичної роботи в школі є:
- вивчення документів про освіту, постанов уряду про школу, наказів управлінських органів в системі освіти
- вивчення та впровадження у практику роботи школи досягнень педагогіки, психології, методики, кращого педагогічного досвіду
- оволодіння інноваційними технологіями, найдосконалішими методами, формами та принципами навчання
- систематичне вивчення та аналіз навчальних планів, програм, підручників, методичних розробок, інструкцій, рекомендацій щодо змісту, форм і методів проведення уроків, позакласної та позашкільної роботи, усього навчально - виховного процесу
- пріоритетність особистісно - орієнтованого навчання трактування уроку як основної форми навчально - виховного процесу, де вчитель не є основним джерелом знань, а лише вмілим інструктором в ході цього процесу, посиленій увазі до інформаційних технологій та комп`ютеризації навчання
- аналіз рівня знань, умінь та навичок і навчальних досягнень учнів, труднощів в опануванні програмовим матеріалом, розробках заходів, що дають змогу підвищити якість та ефективність навчального процесу
- уміння педагогічного колективу працювати з обдарованими дітьми
- розвиток учнівського самоврядування в умовах демократизації суспільства
- удосконалення духовно - морального виховання, орієнтація його на загальнолюдські моральні цінності, звичаї.
Основною формою методичної роботи були і залишаються профільні методичні об`єднання: внутрішкільні, міжшкільні та районні.